Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 29 augustus 2025 om 15:17:

Kleine1 schreef op 29 augustus 2025 om 14:23:

Tja, niet verrassend dat ze hebben doorgepakt met die Salah-Edinne ... TD wist natuurlijk al dat Mauro langer eruit zou liggen.

Maar wie zou Veerman kunnen vervangen ... niemand ben ik bang. Misschine toch jammer dat Land net weg is?!

Misschien toch weer ff aankloppen bij AZ voor Mijnans?

Tja, als we 35 miljoen kunnen vangen voor Veerman, dan misschien wel ... maar ben bang dat AZ niet mee gaat werken.

+1/-0

Dan wordt het dus:

GK: Kovar, Olij en Schikts
Verd: Dest, Flamingo, Yarek, Mauro Jr, Sildillia, Nagalo, Obispo en Salah-Eddine
Mid: Schouten, Saibari, Wanner, Til en Veerman - aangevuld met Joël van den Berg en Babadi als hij niet vertrekt
Aanv: Perisic, Pepi, Van Bommel, Man, Boadu, Driouech, Bajraktarevic (en Plea)

Ben benieuwd of Veerman vertrekt en wie we dan nog kunnen halen. Als Veerman vertrekt, moet je sowieso een basiswaardige vervanger halen.

+1/-0

Tja, er is altijd wel weer een speler waar aan getrokken wordt aan het eind van de transferperiode. Veerman heeft wel specifieke kwaliteiten dus dat is wel een dingetje. Mooi kut overigens van Mauro. Begint het gezeik met blessures al vroeg dit seizoen.

+2/-0

Selectie zoals hij er na vandaag uit ziet. Middenveld is uitgekleed, zeker als Veerman nog vertrekt. Daar moet dan echt iets bij. Vooral omdat Bosz het niet heel erg in Babadi lijkt te zien zitten.

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Kovar (gehuurd met optie tot koop) ✅
Schiks —> 2027 🤔
Verhuurd: Drommel 2027 ✅

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅ 🩹
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2030 ✅
Malacia —> Salah-Edine (huur met koopoptie)
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> Sildillia 2030 ✅

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> Wanner 2030 ✅
Land —> 2029 ✅; verhuur ❌
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2030 ✅

Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> Man 2029 ✅
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> Plea 2028 ✅ 🩹
Perizic —> 2027 ✅
Boadu —> 2026 optie 2027

Inkomsten; 99,8 mln
Bakayoko 23 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Dams (9 mln - huursom Malacia) 7 mln
Peersman 0,5 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln
Opleidingsvergoeding Aboukhlal 0,1 mln
Opleidingsvergoeding Simons (0,3 mln)
Doorverkoop + opleidingsvergoeding Doan 2 mln

Uitgaven: 68 mln
Olij 3 mln
Kovar (huursom met koopoptie)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln
Sildillia (6 mln)
Plea (3,5 mln)
Man (8,5 mln)
Wanner (16 mln)
Boadu (1 mln)
Salah-Edine huursom met koopoptie

Sidibe (2,5 mln) JONG PSV

Geruchten:
Cm: Veerman out, opties: Bidon, Hamer, Stroeikens?

Dit bericht is gewijzigd op 30 augustus 2025, 09:33:22.

+1/-0

Ik denk dat je Veerman deze transfer moet gunnen.
Trapt een goede hoekschop en verplaatst het spel, maar ook beperkt in handelingssnelheid en mee verdedigen.
Als je Gustavo Hamer kan kopen voor 15 miljoen, die veel meer power lijkt te hebben en ook goed kan voetballen, veel ervaring heeft en je kan Joey verkopen voor 30 miljoen dan lijkt het erop dat we er niet op achteruit gaan.

+1/-0

Hamer zou op zich een interessante optie kunnen zijn, waarvan we misschien inderdaad ook niet eens slechter worden, maar is hij uberhaupt te koop en geïnteresseerd om naar NL terug te keren?

+1/-0

EHVDGXT schreef op 30 augustus 2025 om 13:57:

Hamer zou op zich een interessante optie kunnen zijn, waarvan we misschien inderdaad ook niet eens slechter worden, maar is hij uberhaupt te koop en geïnteresseerd om naar NL terug te keren?

Veerman brengt zoveel meer dan Hamer. Zijn passing is echt van exceptioneel niveau. Hij creëert zoveel voor PSV dat gaat Hamer niet vervangen. Als Veerman vertrekt zal het spel aardig moeten veranderen met een meer traditioneel middenveld en ik gok redelijk snel Wanner op 10 om een ander soort creativiteit te brengen. Ik hoop dat hij blijft maar neem aan dat hij wel zal gaan, ook omdat hij dat graag lijkt te willen …

+1/-0

abroad schreef op 30 augustus 2025 om 19:04:

Veerman brengt zoveel meer dan Hamer. Zijn passing is echt van exceptioneel niveau. Hij creëert zoveel voor PSV dat gaat Hamer niet vervangen. Als Veerman vertrekt zal het spel aardig moeten veranderen met een meer traditioneel middenveld en ik gok redelijk snel Wanner op 10 om een ander soort creativiteit te brengen. Ik hoop dat hij blijft maar neem aan dat hij wel zal gaan, ook omdat hij dat graag lijkt te willen …

Hamer brengt weer iets wat in dit PSV (al langer) lijkt te ontbreken: gif en pit. Hamer is een echte box-to box sloper die hard spel niet schuwt als het in wedstrijden net wat moeilijker wordt. Kan een team echt opzwepen en extra energie brengen. Heeft een heel goed afstandsschot. Ik zou het wel een heel interessante optie vinden

+2/-0

Marciano_Vink schreef op 31 augustus 2025 om 09:50:

Hamer brengt weer iets wat in dit PSV (al langer) lijkt te ontbreken: gif en pit. Hamer is een echte box-to box sloper die hard spel niet schuwt als het in wedstrijden net wat moeilijker wordt. Kan een team echt opzwepen en extra energie brengen. Heeft een heel goed afstandsschot. Ik zou het wel een heel interessante optie vinden

Wel een notoire kaartenpakker.

Championship
20/21 - 42 wedstrijden, 8x geel, 1x direct rood
21/22 - 39 wedstrijden, 14x geel
22/23 - 41 wedstrijden, 6x geel, 1x geel/rood, 1x direct rood
24/25 - 41 wedstrijden, 13x geel
25/26 - 4 wedstrijden, 3x geel

Maar ook goed voor in totaal 26 doelpunten en 31 assists.

Premier League
24/25 - 36 wedstrijden, 9x geel

En goed voor 4 doelpunten en 7 assists.

+1/-0

Haroldinho schreef op 31 augustus 2025 om 14:20:

Marciano_Vink schreef op 31 augustus 2025 om 09:50:

Wel een notoire kaartenpakker.

Championship
20/21 - 42 wedstrijden, 8x geel, 1x direct rood
21/22 - 39 wedstrijden, 14x geel
22/23 - 41 wedstrijden, 6x geel, 1x geel/rood, 1x direct rood
24/25 - 41 wedstrijden, 13x geel
25/26 - 4 wedstrijden, 3x geel

Maar ook goed voor in totaal 26 doelpunten en 31 assists.

Premier League
24/25 - 36 wedstrijden, 9x geel

En goed voor 4 doelpunten en 7 assists.

Bij een ploeg die veel dominanter speelt zal het aantal ingrepen (en daarmee kaarten ) wellicht een stuk lager liggen.
Of zou daar geen verband tussen zijn?

+1/-0

We hebben behoefte aan een kl##tzak op het veld, iemand die andere terecht wijst.
Dat van Veerman kan gewoon niet.

+2/-0

Nou, Babadi blijkbaar op huurbasis naar Royal Antwerp FC. Jammer dat we hem daarmee minder goed in de gaten kunnen houden dan in de eredivisie, maar op zich wel een mooie club op redelijk niveau voor Babadi. Benieuwd of hij zich daar wel in de basis kan spelen.

Verder zag ik nog een nieuwsbericht langskomen dat Dynamo Kiev 1.5 miljoen had geboden voor Robin van Duijven, maar dat de speler zelf de deal had afgewimpeld. Ik mag toch hopen dat PSV er ook niet voor open stond om deze veelbelovende spits te laten gaan voor deze 'fooi'.

Benieuwd wat er nog rond Veerman gaat gebeuren. Aan de ene kant gun ik hem zijn transfer naar een topcompetitie, aan de andere is het zo verdomde irritant dat die Engelse clubs altijd zaken willen doen in de laatste 3 dagen van de transferwindow. Regel je zaakjes gewoon eens op tijd, zodat je de verkopende partij nog de mogelijkheid biedt om een goede vervanger te halen.

+1/-0

BasArnhem schreef op 01 september 2025 om 09:07:

Benieuwd wat er nog rond Veerman gaat gebeuren. Aan de ene kant gun ik hem zijn transfer naar een topcompetitie, aan de andere is het zo verdomde irritant dat die Engelse clubs altijd zaken willen doen in de laatste 3 dagen van de transferwindow. Regel je zaakjes gewoon eens op tijd, zodat je de verkopende partij nog de mogelijkheid biedt om een goede vervanger te halen.

Ik ben vooral blij dat wij een extra dag hebben. Mocht er nog een niet te weigeren bod binnen komen, heb je in elk geval nog 1,5 dag extra om een "buiten de boot gevallen" speler uit een top competitie aan te trekken.

+1/-0

Vrees dat je kunt stellen dat de selectie niet in balans is..
Afgelopen zaterdag verloren we kansloos van Telstar. De week ervoor wonnen we van Groningen, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid, vooral gezien het aantal kansen dat FC Groningen ook kreeg. Daarbij kwam het 'geluk' dat we na rust meteen 2x scoorden, waardoor de wedstrijd op slot zat.
Ook in Enschede viel het enorm tegen en hadden we geen oplossing voor de pressie van Twente..

We gaan het seizoen in met 2 jonge centrale verdedigers. Die hebben het druk genoeg met zichzelf. Voor Yarek is allees nieuw en er is niemand waar hij zich aan kan optrekken. Zowel defensief als aan de bal moet hij zich nog zo enorm ontwikkelen, dat gaat gepaard met fouten. Op zich niet erg, maar hij moet elke keer weer door. Flamingo had nog Boscagli om zich aan op te trekken.
We hebben na 4 wedstrijden al 5 tegengoals. Die zijn gevallen tegen Sparta, Groningen en Telstar..
Het systeem wat Bosz wil spelen, vraagt om verdedigers die weten wanneer ze door moeten dekken; elke aanval van een tegenstander kan pas onder druk gezet worden op het moment dat de verdedigers instappen, waardoor de middenvelders ook door kunnen. Met Yarek en Flamingo gaat dat niet lukken.

We gaan het seizoen in met een middenveld en aanval waarin we zo enorm veel aan creativiteit hebben ingeleverd. Dit ga je niet zomaar goedmaken. Van Bommel brengt bij lange na niet wat Lang kon brengen. Een middenveld zonder Tillman is natuurlijk op zich al een aderlating, maar als dan Veerman nog wegvalt zoals afgelopen weekend, heb je 0,0 creativiteit aan de bal van achteruit; de passing en het indribbelen van Boscagli zijn weg, de creativiteit van Lang en Tillman mis je en dan komt de andere vleugelaanvaller zijn man ook niet voorbij.

Dan hebben we het nog niet over de afwezigheid van de zovaak bekritiseerde Luuk de Jong. Zonder hem valt ook ons plan B, de lange bal, weg. Dat was tegen Telstar altijd nog wel een redding geweest, maar die ballen verloren we nu ook allemaal.

Daarnaast zit er weinig leiderschap in de ploeg. Wie neemt de ploeg op sleeptouw als het even tegenzit? Perisic kan dat, maar voor de rest houdt het wel op.

Kortom, we zullen moeten hopen dat we weer 1e of 2e eindigen. Maar met de huidige selectie vrees ik dat het enorm spannend gaat worden. Als AZ niet al te gek doet, dan is die ploeg echt niet minder dan de onze. En dat is buiten Ajax en Feyenoord gerekend..

+1/-0

Het spel is nog niet top, maar ik ben overtuigd van de kwaliteiten in onze selectie. Volledige overtuiging dat we als 1e of als 2e eindigen. Ajax gaat dit jaar zeker niet mee doen, die komen in mijn ogen echt kwaliteit tekort. Feyenoord verwacht ik wel tot het eind als concurrent te hebben.

+1/-0

In feite heb je 5 mogelijke uitdagers in een seizoen:

1. Twente, maar dat is zichzelf al aardig aan het uitschakelen met de desastreuze start.
2. AZ heeft zeker nog niet de schwung van een ploeg die het een jaar vol gaat houden om de traditionele topclubs uit te dagen.
3. Utrecht, tja.. dat is eigenlijk überhaupt geen serieuze concurrent, zeker niet nu ze voor het eerst te maken krijgen met het dubbele programma i.v.m. de Europa League.

Feyenoord en Ajax hebben, net als PSV, zeer veel wisselingen in de basis-opstelling.

4. Ajax verliest (al dan niet op eigen intiatief) uit de basisopstelling: Pasveer, Hato, Henderson en Brobbey. Daarnaast zijn ze er (in mijn ogen) flink op achteruit gegaan qua trainer en zijn de versterkingen vooralsnog geen schot in de roos.

5. Feyenoord verliest: Hancko, Milambo en Paixao. Dat is relatief gezien nog het minst van de topclubs. Ze hebben echter wel veel nieuwe spelers gehaald die nog ingespeeld moeten raken.

PSV verliest: Benitez, Boscagli, Tilman, Lang, De Jong en Bakayoko. Dat is een enorme aderlating, zowel omdat het om kwalitatief uitstekende spelers ging, daarnaast om leiders in de groep en tot slot betreft het bijna de complete as. Natuurlijk hebben we ingekocht om dat op te vangen, maar het moet nog maar blijken in hoeverre we erin slagen dit snel op de rails te krijgen.

Dus, voor mij is het geen uitgemaakte zaak dat we wel even bij de bovenste 2 clubs eindigen. Maar ik denk wel dat de meeste van de hoog aangeschreven clubs niet zomaar even 80+ punten gaan scoren.

De komende weken gaan een hoop duidelijk maken over hoe de verhoudingen liggen.

+1/-0

Ondanks het kansloze verlies tegen een club waarvan ik verwachtte dat ze überhaupt veel moeite zouden hebben om het eerste punt te halen, ben ik toch optimistisch. We hebben tal van excuses, die niet mogen, maar er wel zijn.

We weten dat Veerman gepraat heeft met een andere club en dat geeft uiteraard spanningen. Verder weten we niet welke andere spelers gepord zijn of juist teleurgesteld zijn dat er niets gebeurd is.

Daarnaast zijn er dus de nieuwe spelers allemaal. Bij PSV heb je niet alleen de aankopen, maar ook Dest, Schouten, Pepi die weinig fit waren vorig seizoen. Dat brengt ook een andere speelstijl mee. Dat is even wennen.

Misschien is het ook wel gewoon gemakzucht na de goede reeks.

Voor de wedstrijd waren we dik favoriet voor het kampioenschap. Het is wat opportunistisch om dat meteen te veranderen na deze flater. Ik ga nog altijd uit van plekje 1 met 80+ punten. Ook de bookies, die iets neutraler zijn dan ik, zetten PSV op 1.6 voor de titel. Dat is normaliter iets van 71% kans.

+1/-0

Ik had toch nog wel heel graag een (type) Lauritsen bij de selectie gehad.

+2/-0

DieKaleMan schreef op 31 augustus 2025 om 17:39:

We hebben behoefte aan een kl##tzak op het veld, iemand die andere terecht wijst.
Dat van Veerman kan gewoon niet.

Een type Lang ?

+1/-0

Nou de transferperiode zit erop. Zoals de verstandigen op dit forum al zeiden, laten we in september maar eens kijken hoe de selectie erbij staat. Volgens mij heeft Stewart binnen de mogelijkheden van PSV prima gehandeld. Veel overbodige spelers zijn weg (met name ook wat uit jong). Qua verkoop van basisspelers had ik voor deze periode verwacht dat Lang Veerman en Baka zouden gaan. De verkoop van Tilman was onprettig maar door die clausule niet tegen te houden, en het niet verlengen van Luuk was ook wat ongelukkig maar ook daar kan de TD niet zoveel aan doen, net als het transfervrije vertrek van Boscagli en Benitez. Volgens mij heeft ie de keepers goed gedaan (ervaring en talent), verdediging qua backs ziet er ook goed uit, centraal achterin blijf ik echt het zwakste punt vinden bij ons psv. Yarek lijkt een goede aankoop maar het is geen rots in de branding zoals Alex of Moreno in het verleden. Leuk voor de eredivisie maar ik hou mn hart vast straks in de CL. Middenveld is rijk gevuld met Schouten Veerman saibari en Wanner. En Til als supersub. ,(en die Sidibe bij jong mocht Schouten geblesseerd raken is ook wel prettig). Voorin valt die Man mij nog flink tegen, maar voor de rest iig genoeg spelers.. ik had alleen nog een soort breekijzer verwacht voor plan B want nu hebben we alleen bewegelijke spitsen.

Maargoed, bottomline, volgens mij is dit een selectie waar ze kampioen mee kunnen worden en waar nog rek in zit. Aan Bosz het genoegen om dit voorelkaar te krijgen

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026