El Frikandel
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - V
Forumreacties: 23
Reg.: 15 oktober 2018
Favoriete opstelling: geen
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 03 augustus 2021 om 13:08:
Ik heb een nieuwe kaart op RR maar ik kan niet thuis tegen Cambuur. Hoe zit dat dan met die 2/3e stadionvulling?
Heb ik dan kans dat ik de 2e thuiswedstrijd wel gewoon kan komen?
open/sluit de onderstaande quote:El Frikandel schreef op 02 augustus 2021 om 22:37:
Zal er met mijn 50/50 kaart wel weer naast vissen.
El Frikandel
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - V
Forumreacties: 23
Reg.: 15 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:Eindhoven 040 schreef op 04 augustus 2021 om 11:18:
open/sluit de onderstaande quote:El Frikandel schreef op 02 augustus 2021 om 22:37:
Zal er met mijn 50/50 kaart wel weer naast vissen.
Ik mag toch hopen van niet.
Voorafgaand aan seizoen 20/21 heeft PSV drie opties gegeven om je kaart te houden, waarbij 50/50 het minste risico was voor de seizoenskaarthouder.
Nu, seizoen 21/22 is weer een heel nieuw seizoen waarmee je in het begin van het seizoen akkoord bent gegaan met de nieuwe voorwaarde:
All in kaarten mogen gewoon voor dezelfde prijs alle wedstrijden bezoeken, en zij die vorig jaar een reguliere kaart of 50/50 kaart hadden, hebben deze ook mogen verlengen voor het reguliere tarief.
Voor beide kaarten geld de voorwaarde dat als een (competitie)wedstrijd vanwege overheidsredenen niet bezocht kan worden dat je 1/17e deel van je kaart terug krijgt.
In mijn ogen heeft het type kaart dat je vorig jaar hebt gehad niks te maken met de kaart van dit jaar, er zijn immers ook mensen die dit jaar voor het eerst een kaart hebben lijkt mij.
Ik zou het raar vinden dat seizoenkaarthouders die vorig jaar 50/50 hebben gehad, nu een mindere kans hebben om de wedstrijden te bezoeken.
Uit: Amstelveen
Vak: Zuid - A
Forumreacties: 330
Reg.: 15 juni 2007
Uit: Amstelveen
Vak: Zuid - A
Forumreacties: 330
Reg.: 15 juni 2007
Volgens mij gaat er wat mis met deze nieuws post, deze wordt op het corona forum geplaatst.
Het nieuwsbericht was over dat er tot 1 sept minder stoeltjes vergeven mogen worden.
@moderator
Uit: Doetinchem
Vak: -
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
Stefan V
site-admin
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 203
Reg.: 15 januari 2018
open/sluit de onderstaande quote:Srbija schreef op 04 augustus 2021 om 11:57:
Volgens mij gaat er wat mis met deze nieuws post, deze wordt op het corona forum geplaatst.
Het nieuwsbericht was over dat er tot 1 sept minder stoeltjes vergeven mogen worden.
@moderator
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Forumreacties: 3.181
Reg.: 5 september 2010
Favoriete opstelling: incompleet
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 04 augustus 2021 om 17:32:
Volkomen terecht dat ze die onzin weghouden van de voorpagina
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 augustus 2021, 19:00:31.
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
Het is de dood in de pot van dit forum dat discussies überhaupt op de voorpagina gevoerd worden bij de nieuwsberichten ipv op het forum.
Als het beleid is om gewoon zonder kennisgeving berichten weg te kappen en in het gastenboek niet eens de moeite te nemen om uit de leggen waarom, dan neem je de mensen die de vraag stellen niet serieus als forumleiding.
De toonzetting hier in deze topic, ook nu weer, maakt discussiëren al tijden niet mogelijk.
Maar goed ook deze post mag weer verwijderd worden want is niet ontopic. En ontopic heb ik al heel lang geen zin meer te 'discussiëren".
Dus kan ook dit topic weer richting status coma.
Dit bericht is gewijzigd op 4 augustus 2021, 20:15:52.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 04 augustus 2021 om 17:22:
Die kansloze 'discussies' die onder ieder nieuwsbericht ontstonden en helemaal niets meer met het nieuwsbericht zelf te maken hadden, hebben er inderdaad niets te zoeken. Het is in ieder geval positief dat jij dat ook in ziet!
Forumreacties: 3.181
Reg.: 5 september 2010
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 04 augustus 2021 om 19:55:
Als je discussie niet wilt moet je nieuwsberichten niet posten of hier de reacties volledig ´uit´ zetten. Een nieuwsbericht over de gevolgen (stadionbezoek) van de coronamaatregelen op de voorpagina leidt automatisch tot een discussie over corona.
Dat die discussie op momenten wat minder fraai wordt is inherent aan hetgeen er nu maatschappelijk speelt en de tegenstellingen die steeds verder worden uitvergroot.
De coronamaatregelen en corona hebben nu eenmaal een behoorlijke invloed op de levens van veel mensen, ongeacht waar je staat in de discussie.
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 04 augustus 2021 om 19:55:
Wat er nu door de beheerder wordt gedaan is een discussietopic over corona opvullen met vragen over de gevolgen voor de 50/50 kaart. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling en is pure willekeur.
Wanneer hier dan ook weer meteen de termen 'randdebielen' en 'complotwappies' van stal worden gehaald toont dat in ieder geval aan dat met sommige mensen sowieso geen discussie mogelijk is.
Bij deze dan ook het voorstel aan de beheerder om dit topic lekker te sluiten net zoals alle andere niet PSV-gerelateerde topics.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 augustus 2021, 21:07:34.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
open/sluit de onderstaande quote:Waarom? Omdat jou de richting of de mening van je mede-forummers/mede-psv fans je niet bekoort?
PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona