Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Laten wij hopen dat het wel zo is? ED maakte al melding dat de jedusghe keuring al gedaan was?
Ben zeer enthousiast over deze jongen. Heb hem twee keer live aan het werk gezien en een echte publieks speler
De transferzomer van PSV zit er helemaal op. Ook de laatste versterking Joel Ndala komt naar Eindhoven.
Het Eindhovens Dagblad meldt vrijdagavond dat PSV en Manchester City rond zijn over de komst van de achttienjarige aanvaller. Ndala gaat voor één seizoen gehuurd worden, met een optie tot koop. De medische keuring is goed verlopen en naar verluidt volgt dinsdag de officiële bevestiging van beide partijen.
De Engelse linksbuiten gaat bij PSV voor het eerst 'volwassenvoetbal' spelen. De jeugdspeler van Manchester City kwam alleen nog uit voor jeugdelftallen.
De deal tussen PSV en Manchester City over Joel Ndala (18) is kogeltje rond. De aanvaller is medisch goedgekeurd en wordt een jaar gehuurd van Manchester City, met optie tot koop. Morgen volgt de bevestiging van alle partijen. Het is helemaal rond. pic.twitter.com/Sw3qaynJT7
— Rik Elfrink (@RikElfrink) September 2, 2024
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 03 september 2024 om 09:39:
Laten wij hopen dat het wel zo is? ED maakte al melding dat de jedusghe keuring al gedaan was?
Ben zeer enthousiast over deze jongen. Heb hem twee keer live aan het werk gezien en een echte publieks speler
De transferzomer van PSV zit er helemaal op. Ook de laatste versterking Joel Ndala komt naar Eindhoven.
Het Eindhovens Dagblad meldt vrijdagavond dat PSV en Manchester City rond zijn over de komst van de achttienjarige aanvaller. Ndala gaat voor één seizoen gehuurd worden, met een optie tot koop. De medische keuring is goed verlopen en naar verluidt volgt dinsdag de officiële bevestiging van beide partijen.
De Engelse linksbuiten gaat bij PSV voor het eerst 'volwassenvoetbal' spelen. De jeugdspeler van Manchester City kwam alleen nog uit voor jeugdelftallen.
De deal tussen PSV en Manchester City over Joel Ndala (18) is kogeltje rond. De aanvaller is medisch goedgekeurd en wordt een jaar gehuurd van Manchester City, met optie tot koop. Morgen volgt de bevestiging van alle partijen. Het is helemaal rond. pic.twitter.com/Sw3qaynJT7
— Rik Elfrink (@RikElfrink) September 2, 2024
Zou PSV nog een lijntje uitgooien naar Oumar Solet van RB Salzburg? Contract is ontbonden meldt Fabrizio Romano. Lijkt mij een interessante speler. Je kan wel aan spelers als Obispo vast blijven houden, maar dan weet je zeker dat het te weinig is. Of zou ie teveel (teken)geld eisen? Of vindt PSV het wel goed zo?
Ik blijf de verdediging de achilleshiel vinden. Een extra versterking zou niet misstaan vind ik.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Goldensands
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 584
Reg.: 27 april 2000
open/sluit de onderstaande quote:Yonci schreef op 17 september 2024 om 10:39:
Volgens hardnekkige geruchten vandaag de keuring van Perisic, dat was een geweldenaar. benieuwd hoe goed hij nog is op 35.
Kan op de gehele linkerkant en op rechtsbuiten spelen.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
Buitenkansje en zeer verstandig gezien de kwetsbaarheid op de posities waar hij uit de voeten kan:
Lang, Mauro, Karsdorp en Saibari - allen blessuregevoelig
Lozano - geblesseerd en in de winterstop weg
Bakayoko - laatse wedstrijden hopeloos uit vorm en je kunt niet aannemen dat hij wederom probleemloos drie wedstrijden per week speelt
Dams en Ledezma - weinig minuten op de teller en deels op nieuwe posities
Dan zou dit een zeer welkome versterking zijn
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.498
Reg.: 28 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:Goldensands schreef op 17 september 2024 om 11:53:
Hopelijk is er niet iets serieus mis met Lang en is hij gehaald voor de LB positie en als vervanger voor Lozano.
Met Lang is serieus iets mis. Alle mensen hebben in principe een zwakke plek in hun hamstring. Jij, ik, iedereen. Heel simpel gesteld is er een plek die het bij ieder mens op een gegeven moment het eerste opgeeft. Daar zal dan de blessure aan de hamstring ontstaan. Daar zal in principe de blessure van de hamstring elke keer weer ontstaan.
Bij Lang is dit dus niet het geval. Lang heeft 4 keer een hamstrinblessure gehad. Maar 4 keer op een andere plek. Vandaar de uiterste voorzichtigheid van PSV met Lang. Ook de afgelopen weken het weer niet spelen van Lang voorziet niet veel goeds.
Dan Perisic. Als backup prima. Als ervaring in de CL prima. Maar die vlieger gaat voorlopig de eerste 8 wedstrijden niet op. Wat dat betreft is PSV dan ook te laat in mijn ogen.
Hij gaat zeker niet spelen voor Bakayoko. Op links hebben we genoeg alternatieven. En anders staat hij Driouch of Dams in de weg. Dat lijkt me voor allebei geen goede ontwikkeling.
Als het iemand voor de achterste lijn is. Had dan Sergio Ramos twee weken geleden opgehaald.
Ben zeer benieuwd wie PSV als mogelijke backups voor Bakayoko ziet wanneer Lozano vertrekt.
Allicht dat het aantrekken van Perisic is ingegeven door het feit dat ze willen zien hoe bijv Ndala zich ontwikkelt. Ook een speer die liever vanaf links komt maar allicht gedurende het seizoen - hopelijk - wat minuten kan gaan maken om vervolgens volgend seizoen in het eerste terecht te komen. Younes eenzelfde soort plaatje maar let’s see.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Forumreacties: 534
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Almere vak V schreef op 17 september 2024 om 14:27:
open/sluit de onderstaande quote:Goldensands schreef op 17 september 2024 om 11:53:
Hopelijk is er niet iets serieus mis met Lang en is hij gehaald voor de LB positie en als vervanger voor Lozano.
Met Lang is serieus iets mis. Alle mensen hebben in principe een zwakke plek in hun hamstring. Jij, ik, iedereen. Heel simpel gesteld is er een plek die het bij ieder mens op een gegeven moment het eerste opgeeft. Daar zal dan de blessure aan de hamstring ontstaan. Daar zal in principe de blessure van de hamstring elke keer weer ontstaan.
Bij Lang is dit dus niet het geval. Lang heeft 4 keer een hamstrinblessure gehad. Maar 4 keer op een andere plek. Vandaar de uiterste voorzichtigheid van PSV met Lang. Ook de afgelopen weken het weer niet spelen van Lang voorziet niet veel goeds.
Dan Perisic. Als backup prima. Als ervaring in de CL prima. Maar die vlieger gaat voorlopig de eerste 8 wedstrijden niet op. Wat dat betreft is PSV dan ook te laat in mijn ogen.
Hij gaat zeker niet spelen voor Bakayoko. Op links hebben we genoeg alternatieven. En anders staat hij Driouch of Dams in de weg. Dat lijkt me voor allebei geen goede ontwikkeling.
Als het iemand voor de achterste lijn is. Had dan Sergio Ramos twee weken geleden opgehaald.
Hier worden ontzettend veel aannames gemaakt, wat allemaal nog te bezien is.
Als eerste Lang
Of er daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is, valt nog te bezien. Voor nu zijn ze gewoon voorzichtig, en daar is helemaal niets mis mee. Misschien gaat het om een kwetsbare plek, maar met de juiste fysiotherapie en aandacht kan je hier vaak goed mee verder. Als fysiotherapeut zie ik dit soort "klachten" regelmatig voorbij komen. Met de juiste zorg en begeleiding hoeft dit geen probleem te zijn.
Perisic
Dit is zonder twijfel een slimme aankoop. Zelfs als hij op 70% van zijn topniveau zit, is hij nog altijd meer dan goed genoeg voor de Eredivisie. Perisic kan de volledige linkerkant bestrijken, dus zal voornamelijk voor de linksback positie gehaald zijn.
Ervaring in het team is hard nodig, zeker met jonge spelers als Dams, Flamingo, Nagalo en Oppegaard in de verdediging. Een ervaren kracht kan daar absoluut van grote waarde zijn.
Zijn multi-inzetbaarheid is natuurlijk een groot pluspunt, daarbij een ontzettend mooi buitenkansje, prachtig dat dit soort jongens naar de eredivisie komen.
Forumreacties: 125
Reg.: 9 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 19 september 2024 om 13:11:
Ben benieuwd hoe jullie daar over denken. Stel dat iedereen fit is(ook Dest) wat zou dan met deze selectie de sterkste opstelling zijn?
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 september 2024, 15:14:00.
Uit: Dongen
Vak: Noord - O
Forumreacties: 1.968
Reg.: 8 oktober 2005
Wat vinden jullie van Bakayoko?
Ik merk dat ik steeds wat minder enthousiast begin te raken.. mogelijk verwacht ik gewoon te veel (misschien ook wel deels ingegeven door de hoge bedragen die genoemd worden voor 'm).
Hij is jong, dat realiseer ik me, maar voor mijn gevoel staat hij wat stil in z'n ontwikkeling. Zoekt te weinig de achterlijn, komt vaak naar binnen of gaat het duel uberhaupt helemaal niet aan en speelt veilig terug.
Zie ik dat alleen zo, of jullie ook?
Forumreacties: 125
Reg.: 9 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 19 september 2024 om 15:13:
Flamingo is geen echte back en Karsdorp wel. Flamingo op 6 zou ook goed kunnen maar of Schouten achter Flamingo nu beter is dan andersom durf ik niet te zeggen.Zelf zou ik Perisic altijd opstellen maar dan zou of Veerman of Til(man) de dupe zijn. Pff lastig hoor.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 217
Reg.: 16 januari 2021
Dat laatste ben ik het mee eens, dat is een afweging tussen korte termijn succes of geduldig bouwen aan de lange termijn. Maar daar zitten wel risico's aan want er moet natuurlijk wel gewoon gepresteerd worden. Gotze en Guardado stonden waarschijnlijk ook jongelingen in de weg maar daar hoorde je (volgens mij) niemand over. En Veerman zal eerst eens moeten beseffen dat hij de uitdaging ook uit zich zelf kan halen. Heb je Modric, Kroos, Ronaldo of Lewandowski ooit gehoord over "geen uitdaging", ik dacht het niet. Pas als Joey beseft dat elke wedstrijd op zich een nieuwe uitdaging is en resultaten uit het verleden niet tellen in topvoetbal kan hij een volgende stap maken.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25