Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 20 december 2024 om 12:21:

Het is nog geen winterstop en de geruchten vliegen je al om de oren. Mauro naar Brazilië, Boscagli naar Fenerbahce en Bakayoko naar Newcastle. De rest zal spoedig volgen😉

Bakayoko voor 40 miljoen weg naar Newcastle -> daar ben ik niet rouwig om.
Kans voor Bars of Abed om bij het 1e te komen?

+1/-0

40 miljoen is niet te weigeren, maar dan heb je alleen Lang en Perisic nog? Driouech tel ik nog niet mee. Dat is wel erg riskant met alle wedstrijden die nog komen.

+1/-0

Hendrikus schreef op 22 december 2024 om 08:32:

40 miljoen is niet te weigeren, maar dan heb je alleen Lang en Perisic nog? Driouech tel ik nog niet mee. Dat is wel erg riskant met alle wedstrijden die nog komen.

Nou ja, voor (een deel van) die 40 miljoen kunnen we natuurlijk zelf ook wel ergens een goeie buitenspeler oppikken.

+1/-0

Ja maar alleen Driouch en Lang zijn dan speelgerechtigd in de beslissende wedstrijd tegen Rode Ster. Tillman had eventueel op links gekund maar die is geschorst. Driouech nog niet fit en met Lang weet je nooit.
Dan neem je een onverantwoord risico om Baka te laten gaan. Hoeveel miljoen verspil je niet als je deze wedstrijd niet wint ? (denk ook aan stijging waarde spelers als je verder komt in Europa he).

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 24 december 2024 om 21:11:

Ja maar alleen Driouch en Lang zijn dan speelgerechtigd in de beslissende wedstrijd tegen Rode Ster. Tillman had eventueel op links gekund maar die is geschorst. Driouech nog niet fit en met Lang weet je nooit.
Dan neem je een onverantwoord risico om Baka te laten gaan. Hoeveel miljoen verspil je niet als je deze wedstrijd niet wint ? (denk ook aan stijging waarde spelers als je verder komt in Europa he).

Dat is even een tegenvaller op kerstavond! Ik dacht dat nieuwe spelers al ingeschreven mochten worden, maar dat is pas 6 februari, na de twee wedstrijden. We hebben ook vaak genoeg gezien dat spelers als een natte krant spelen als er iets speelt. In dat geval de telefoon erlangs tot 29 januari!

+1/-0

Een andere mogelijkheid zou zijn om Bakayoko pas eind januari te laten gaan. Dan zijn die 2 CL wedstrijden al gespeeld namelijk.

+1/-0

CharlyB70 schreef op 25 december 2024 om 09:09:

Een andere mogelijkheid zou zijn om Bakayoko pas eind januari te laten gaan. Dan zijn die 2 CL wedstrijden al gespeeld namelijk.

Als Baka weggaat dan gaat dat inderdaad zo gebeuren, hij zal nooit voor de 29e vertrekken.

+1/-0

Ik zie hem sowieso niet vertrekken.

+1/-0

Ik hoop dat de geruchten over depay ook echt geruchten zijn. Alsjeblieft niet.

+1/-0

hen-3 schreef op 28 december 2024 om 23:19:

Ik hoop dat de geruchten over depay ook echt geruchten zijn. Alsjeblieft niet.

Hij zou echt nog wel van waarde zijn hoor voor PSV. Depay is nog altijd een fantastische voetballer.
Of hij zijn prijskaartje (salaris) waard is, dat is een ander verhaal.

Baka zie ik ook niet zo gauw vertrekken, zeker niet voor 40+ mio.
Daarvoor heeft hij dit seizoen simpelweg te weinig geleverd in mijn beleving.

Dit bericht is gewijzigd op 30 december 2024, 07:05:43.

+1/-0

the alchemist schreef op 23 december 2024 om 09:29:

Bajraktarevic word toch al genoemd.

Die schijnt al gekeurd te zijn en Bosz wil hem zo snel mogelijk bij de selectie. Alleen hier op het forum is er nog niets van te vinden?

+1/-0

'Medische keuring aan de gang: PSV zal transferwinter snel gaan openen'
Vandaag om 12:24
3
PSV staat op het punt om Esmir Bajraktarevic vast te leggen. De negentienjarige international van Bosnië en Herzegovina is in Eindhoven en ondergaat donderdag zijn medische keuring, meldt De Telegraaf.

Als er geen onverwachte problemen aan het licht komen, signeert Bajraktarevic een contract tot medio 2029 bij PSV. De koploper van de Eredivisie betaalt zo'n drie miljoen euro voor de aanvaller aan de Amerikaanse club New England Revolution. In verband met de aanvraag van een werkvergunning verschijnt Bajraktarevic in zijn eerste dagen als PSV'er nog niet op het trainingsveld.

Snel meer...

+1/-0

Stewart krijgt het druk in 2025 en dat is nu eigenlijk al in volle gang met een aantal aflopende contracten. De Jong zal wel goed komen, maar op de rechtsbackpositie bijvoorbeeld zijn er wat knopen door te hakken. Ook het waarschijnlijke vertrek van Benitez en Boscagli vereist degelijk voorwerk.

+1/-0

En wederom liggen de grootste uitdagingen in de achterhoede,de posities die in het verleden hebben bewezen dat ze niet makkelijk zijn in te vullen.
Erg benieuwd naar opkomende namen in het geruchtencircuit.

+1/-0

Het is toch wel opvallend dat er nu, binnen no-time, weer onverwachts een talentvolle speler is aangetrokken voor de voorhoede, terwijl er voor de achterhoede nauwelijks iets lijkt te gebeuren.

Ik hoop dat PSV erin slaagt om Ledezma langer vast te leggen. Deze jongen, die door mij al drie keer gewogen en te licht bevonden is geweest, heeft in de laatste fase voor de winterstop in diverse grote wedstrijden laten zien op dit moment onze beste optie op rechtsback te zijn. Gezien zijn jonge leeftijd en dus nog groeipotentieel qua verdedigend werk, kan hij met zijn voetballende vermogen een waardevolle speler voor ons worden. Daarnaast hoop ik ook dat het contract van Mauro Jr. verlengd wordt. Deze jongen, hoewel blessuregevoelig, toont keer op keer aan een betrouwbare back-up te zijn voor diverse posities in het elftal. Hopelijk zijn ze bereid om bij te tekenen ook al kan ze niet echt perspectief op een basisplaats geboden worden als iedereen fit is.

Helaas is echter juist het contract verlengd van de enige speler in de PSV-achterhoede bij wie ik een vertrek niet zo erg had gevonden. Armando Obispo is zeer blessuregevoelig en valt in de grotere wedstrijden te vaak door de mand. Aan de andere kant: als back-up is ie relatief betrouwbaar, hij kent de club en je moet altijd maar afwachten of een nieuwe aankoop het inderdaad beter doet.

Ik ga ervan uit dat Boscagli en Benitez niet willen verlengen, maar gewoon hun transfervrije status willen verzilveren aan het eind van het seizoen. Ze zouden een dief van hun eigen portemonnee zijn om bij te tekenen bij PSV.

Bij Dest is het allereerst afwachten wanneer hij weer wedstrijdfit is, daarna welk niveau hij nog kan halen en tot slot, indien het een hoog niveau is, of hij volgend jaar nog in Eindhoven speelt. Bij Karsdorp is het afwachten of hij na de winter uit de dip kan komen om er zo voor te zorgen dat PSV de optie in zijn contract op nog een jaar zal lichten. Mijns inziens is er, op dit moment, nog niet echt aanleiding om met Karsdorp verder te gaan.

Dan heb je voor volgend jaar Flamingo, Nagalo, Obispo en (wellicht) Mauro Jr, Ledezma en Dest. Dan heb je nog 2 plaatsen over om op een dubbele bezetting uit te komen. Die zouden dan moeten zijn voor een topverdediger voor linkscentraal en een nieuwe back.

+1/-0

BasArnhem schreef op 07 januari 2025 om 13:41:

Het is toch wel opvallend dat er nu, binnen no-time, weer onverwachts een talentvolle speler is aangetrokken voor de voorhoede, terwijl er voor de achterhoede nauwelijks iets lijkt te gebeuren.

Ik ben het hier niet mee eens. Sinds de komst van Stewart is er juist duidelijk aandacht besteed aan de verdediging. Zo is Dest afgelopen/ dit seizoen aangetrokken, wat echt een vaste waarde is gebleken. Daarnaast is dit seizoen Flamingo toegevoegd aan de selectie, en ook hij blijkt tot nu toe ook een vaste waarde te zijn.

Als er komende zomer opnieuw een verdediger wordt gehaald die direct een versterking vormt, dan heeft Stewart het voor elkaar gekregen om in één à twee seizoenen tijd drie vaste krachten op vier posities in te passen.

Daarnaast heeft hij met Nagalo en Karsdorp, twee back-ups gehaald die als back-up goed genoeg moeten zijn. En als er hier nog 1 bij komt, zou hij 6 van de 8 posities (inclusief back-ups) hebben aangepakt in 2 seizoenen tijd.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 januari 2025, 11:14:26.

+2/-0

Erg jammer dat psv niet alvast doorselecteert na het seizoen zijn benitez en Boscagli transfervrij weg.

Psv had nu 2 spelers moeten/ kunnen halen die alvast de groep/club leren kennen en snel instromen voor volgend seizoen.

Ik ben benieuwd of psv nog steeds interesse heeft in 1 van de volgende spelers. (De vrij, itakura of sanchez)

Misschien helpt 1 van deze spelers psv dit seizoen ook wel om verder te komen in CL en succes te hebben met kampioenschap/beker.

+1/-0

PSV is nog bezig met het verlengen van zowel Benitez als Boscagli.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 04 januari 2025 om 08:56:

Stewart krijgt het druk in 2025 en dat is nu eigenlijk al in volle gang met een aantal aflopende contracten. De Jong zal wel goed komen, maar op de rechtsbackpositie bijvoorbeeld zijn er wat knopen door te hakken. Ook het waarschijnlijke vertrek van Benitez en Boscagli vereist degelijk voorwerk.

Dest RB Mauro LB, opgelost.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25