psv-freak
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 52
Reg.: 20 januari 2019
Favoriete opstelling: geen
@BasArnhem - Ik ga er van uit dat ze niet meer op Mendy willen wachten en doorgeschakeld zijn naar Gasiorowski.
Idd yarek gasiorowski wordt denk ik als linksback gezien en kan centraal, maar is linksback momenteel beter.
Misschien halen ze Malanda nog als centrale verdediger en dan zal het volgens mij wel genoeg zijn.
Of misschien Young nog.
Dus Dest Flamingo Malanda en Gasiorowski als laatste linie.
Heb je Nagalo, Mauro jr en Obispo en young achter de hand.
Maar ik weet het ook niet, blijft momenteel speculeren.
Maar dat Stewart ze flink aan het uitgeven is.. Is wel duidelijk
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.309
Reg.: 30 november 2007
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 357
Reg.: 16 juni 2013
Update 7/7; Gasirowski (aankoop bevestigd door speler zelf)
Update 5/7; Lang verkocht, geen spelers aangekocht
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2029/2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗
Aanval
Lang —> ❌
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten; 63 mln
Tillman 35 mln?
Lang 28 mln
Uitgaven: 15 mln
Olij (3 mln)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski (10 mln)
Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Sildillia (rv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: van Bommel (la) Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp) Endrick (sp)
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.068
Reg.: 9 juli 2006
Wel fijn dat de vervangers van Benitez, Boscagli en Lang er bijna aan zitten te komen.
Kovar en Olij zijn beide prima keepers.
Gasiorovski ken ik niet, is jonger dan Boscagli dus dat moeten we afwachten. Maar gezien zijn leeftijd zit daar ongetwijfeld rek in.
Ik zou er zelf nog wel graag een rechtsback bij zien komen. De spoeling is achterin dun.
Het verlies van Tillman vind ik groot. Wat een sieraad van een speler was hij. Maar ik vind ondanks zijn vertrek het middenveld erg goed met Schouten, Veerman, Saibari, Til en de talenten Land en Babadi. Toch mag er daar wel wat bij. Mijnans? Daar zie ik wel wat in. Of Hamer? Ander type maar ook goed.
Van Bommel voor Lang vind ik logisch. Er moet gewoon een jonge speler bij die al wat kan. Hij is nog niet van het niveau Lang maar kan wel groeien. Pepi en Perisic zijn zekerheidjes.
De Jong is afwachten en Bakayoko moet ook vervangen worden. Zal dat niet die Zweedse jongen worden van Celta? Ik zie die Noor van Benfica niet komen.
Dan hebben we nog Driouech en Bajraktarevic. Die moeten gewoon nog beter worden.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 07 juli 2025 om 22:03:
Wel fijn dat de vervangers van Benitez, Boscagli en Lang er bijna aan zitten te komen.
Kovar en Olij zijn beide prima keepers.
Gasiorovski ken ik niet, is jonger dan Boscagli dus dat moeten we afwachten. Maar gezien zijn leeftijd zit daar ongetwijfeld rek in.
Ik zou er zelf nog wel graag een rechtsback bij zien komen. De spoeling is achterin dun.
Het verlies van Tillman vind ik groot. Wat een sieraad van een speler was hij. Maar ik vind ondanks zijn vertrek het middenveld erg goed met Schouten, Veerman, Saibari, Til en de talenten Land en Babadi. Toch mag er daar wel wat bij. Mijnans? Daar zie ik wel wat in. Of Hamer? Ander type maar ook goed.
Van Bommel voor Lang vind ik logisch. Er moet gewoon een jonge speler bij die al wat kan. Hij is nog niet van het niveau Lang maar kan wel groeien. Pepi en Perisic zijn zekerheidjes.
De Jong is afwachten en Bakayoko moet ook vervangen worden. Zal dat niet die Zweedse jongen worden van Celta? Ik zie die Noor van Benfica niet komen.
Dan hebben we nog Driouech en Bajraktarevic. Die moeten gewoon nog beter worden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.309
Reg.: 30 november 2007
Uit: Nuenen
Forumreacties: 47
Reg.: 23 februari 2007
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 07 juli 2025 om 23:13:
Ik mag toch hopen dat de berichtgeving niet waar is. 15 miljoen vind ik eigenlijk al te veel. Meer dan 20 miljoen zou ik complete waanzin vinden. Waar is je scouting dan in godsnaam?
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
PSV lijkt inderdaad te veel geld te betalen, maar AZ vraagt en krijgt al 14 tot 16 miljoen voor een reservespeler. Misschien hebben de scouts Van Bommel juist wel goed bekeken en zijn ze daardoor overtuigd van zijn waarde voor PSV. Bij MVV liet hij al zien een groot talent te zijn, bij AZ doet hij het ook gewoon goed en hij is nog altijd maar 20 jaar oud. Wie van de huidige PSV-talenten is al net zo goed als Van Bommel?
Persoonlijk heb ik wel vertrouwen in de speler Ruben van Bommel en ik vond het bijzonder jammer dat hij naar AZ vertrok. Voor zijn ontwikkeling was het wel een logische en goede stap maar je wist dat hij daardoor (te) duur zou worden. Ik zie wel meer een middenvelder in hem dan een aanvaller.
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Forza psv schreef op 08 juli 2025 om 08:09:
20 miljoen voor van bommel is gewoon veel en veelste veel haal dan maar liever danjuma of depay.
Depay is gratis op te halen, biedt hem 2 a 3 miljoen per jaar en dan nog kom je nooit aan de 20 miljoen voor van bommel.
De inflatie op spelers gaat hard. Wat dit jaar 18 miljoen is, was vorig jaar 15 en t jaar daarvoor 13 bij wijze van spreken. Dat wij iets meer betalen vind ik dan ook niet zo een probleem, maar dan moeten we wel zorgen dat zo een transfer een keer niet vol zit met clausules. Dat wij over twee jaar zo een speler ook eventueel een keer voor 55 miljoen kunnen verkopen en t allemaal in eigen zak kunnen steken. De toekomst zal t leren.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 736
Reg.: 17 augustus 2005
20 miljoen voor van bommel is gewoon veel en veelste veel haal dan maar liever danjuma of depay.
Depay is gratis op te halen, biedt hem 2 à 3 miljoen per jaar en dan nog kom je nooit aan de 20 miljoen voor van bommel.
PFL_STEIN_CITY
Mister PSV
Uit: Stein
Forumreacties: 1.442
Reg.: 31 augustus 2003
Depay is gratis op te halen, biedt hem 2 a 3 miljoen per jaar en dan nog kom je nooit aan de 20 miljoen voor van bommel.
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 531
Reg.: 27 oktober 2019
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.766
Reg.: 18 oktober 2003
El_Profesor
Fan van PSV
Speler O13
Uit: Groningen
Forumreacties: 8
Reg.: 23 juni 2025
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Overeengekomen transfers (nog niet ondertekend)
Update 9/7 Van Bommel (aankoop in diverse media bevestigd)
Update 7/7; Gasirowski (aankoop bevestigd door speler zelf)
Update 5/7; Lang verkocht (verkoop in diverse media bevestigd)
Update 3/7 Tillman verkocht (verkoop in diverse media bevestigd)
Selectie
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2029/2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗
Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten; 63 mln
Tillman 35 mln?
Lang 28 mln
Uitgaven: 31 mln
Olij (3 mln)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski (10 mln)
Van Bommel (16 mln)
Geruchten:
Keeper: Kovar
Verdediging: Mendy (lv/, lcv) Malanda (lv/lcv), Itakura (lcv) Sildillia (rv), Young (rv, rcv)
Middenveld: Mijnands (am) Hamer (am) Stroeykens (am)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Plea (sp) Endrick (sp)
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juli 2025, 14:11:01.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026