Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona

Deze normale topic is gesloten en bestaat uit 171 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 167 168 169 170 171

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 12 november 2021 om 11:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 11 november 2021 om 20:56:

Supertof van je dat ongevaccineerden gewoon deel mogen nemen aan de maatschappij als ze zich elke dag even laten testen. Waarom vind je dat eigenlijk en besef je überhaupt zelf wel wat je zegt? Probeer je morele kompas eens twee jaar terug te zetten en deze uitspraak een plek te geven. Sinds wanneer wordt de grondwet opzij gezet door een paar pseudo wetenschappers uit een aan niets en niemand verantwoording afleggend OMT en een demissionair kabinet wat al lang plaats had moeten maken?



Wat dat betreft snap ik de kritiek op "2G" ook wel. Als een ongevaccineerde negatief getest is, dan is hij eigenlijk 'veiliger' dan een gevaccineerd persoon die niet getest is. Als die coronapas dus meer nodig zou zijn, dan is dat waarschijnlijk effectiever dan puur "2G" invoeren. Maar dan kom je weer terug op mijn eerste punt: al dat testen voor dagelijkse dingetjes is niet mogelijk. Voor een voetbalwedstrijd of incidenteel restaurantbezoek lijkt het me al ontzettend vervelend, maar helemaal als je het voor elk wissewasje zou moeten doen (bijv. voor werk of winkels). Oftewel --> het enige doel lijkt het verhogen van de vaccinatiegraad te zijn.



Je kunt het niet oneens zijn met die kritiek op 2G en dat maakt dit een lastige. Maar als je nu de mensen niet gaat 'belonen' die wel dat vaccin hebben gehad voor het grotere doel dan kun je je afvragen of mensen zich straks nog wel laten boosteren of jaarlijks een prik gaan halen. Op dit moment voelt het voor mij alsof de gevaccineerden mensen de middelvinger krijgen en dat gaat normaal gesproken toch ook de nodige onvrede opleveren.

Stel nou eens voor dat er een variant is over 2 maanden die niet wordt afgeremd door 85% van de vaccins en iedereen moet een nieuw vaccin hebben van die ene producent. Krijg je dan weer 85% gevaccineerd? Lijkt mij van niet.

 

+3/-0

Behalve natuurlijk als die variant ineens een stuk dodelijker is, dan is er ineens paniek rent iedereen weer vanuit eigenbelang naar de vaccinatiestraten. We doen volgens mij ook maar allemaal want onszelf het beste uitkomt.

Ik lees ook hier veel reacties van mensen die ook alleen vanuit hun eigen standpunt redeneren. Zo lees ik dat we 'de dood tot een bepaalde hoogte maar moeten accepteren'. Ja, makkelijk praten als je zelf niet 80+ bent of niet in tot de risicogroep behoort.

Ik hoor veel kritiek over dat we onze vrijheden verliezen, maar bepalen over leven of dood als het gaat over anderen hebben we geen problemen mee. Ik vind dat zo krom.

 

+4/-0

NVM

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

mar88vdv schreef op 12 november 2021 om 12:15:

Behalve natuurlijk als die variant ineens een stuk dodelijker is, dan is er ineens paniek rent iedereen weer vanuit eigenbelang naar de vaccinatiestraten. We doen volgens mij ook maar allemaal want onszelf het beste uitkomt.

Ik lees ook hier veel reacties van mensen die ook alleen vanuit hun eigen standpunt redeneren. Zo lees ik dat we 'de dood tot een bepaalde hoogte maar moeten accepteren'. Ja, makkelijk praten als je zelf niet 80+ bent of niet in tot de risicogroep behoort.

Ik hoor veel kritiek over dat we onze vrijheden verliezen, maar bepalen over leven of dood als het gaat over anderen hebben we geen problemen mee. Ik vind dat zo krom.



De dood accepteren tot een bepaalde hoogte kunnen we ook bij een zwaar griepseizoen met 9.000 doden. Corona zou met de huidige vaccinatiegraad niet veel erger kunnen zijn dan een zwaar griepseizoen qua ernst volgens de experts. Maar schijnbaar mag je niet sterven aan corona maar wel aan de griep. Ik zeg daarmee niet dat we maar niks moeten doen, maar je kunt niet 17 miljoen mensen blijven opsluiten voor een ziekte die qua ernst ondertussen redelijk vergelijkbaar zou zijn met griep. Ik heb het vermoeden dat we na bijna 2 jaar horrorverhalen in de media niet meer realistisch naar corona kunnen kijken.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

mar88vdv schreef op 12 november 2021 om 12:15:

Behalve natuurlijk als die variant ineens een stuk dodelijker is, dan is er ineens paniek rent iedereen weer vanuit eigenbelang naar de vaccinatiestraten. We doen volgens mij ook maar allemaal want onszelf het beste uitkomt.

Ik lees ook hier veel reacties van mensen die ook alleen vanuit hun eigen standpunt redeneren. Zo lees ik dat we 'de dood tot een bepaalde hoogte maar moeten accepteren'. Ja, makkelijk praten als je zelf niet 80+ bent of niet in tot de risicogroep behoort.

Ik hoor veel kritiek over dat we onze vrijheden verliezen, maar bepalen over leven of dood als het gaat over anderen hebben we geen problemen mee. Ik vind dat zo krom.



Eens, maar het probleem is dat we ad-hoc beleid aan het bedrijven zijn. Er is geen enkele duidelijkheid, geen transparantie en men heeft geen idee of deze maatregelen afdoende werken. Zelfs als je een booster vaccin gaat uitdelen, dan weet je niet of dat wel de oplossing is. En de moeheid begint toe te slaan, mensen zijn het zat om iedere keer zich aan maatregelen te houden en de bereidheid tot het nemen van een booster is lager dan voor het initiele vaccineren. Psychologisch begin je tegen grenzen aan te lopen en het maakt duidelijk dat we niet in een volledig maakbare wereld leven.

 

+2/-0

Los van wat ik van het overheidsbeleid vind, is het toch wel een gotspe als de KNVB iemand anders van beleidsarmoede gaat betichten.

 

+8/-0

open/sluit de onderstaande quote:

mar88vdv schreef op 12 november 2021 om 12:15:

Behalve natuurlijk als die variant ineens een stuk dodelijker is, dan is er ineens paniek rent iedereen weer vanuit eigenbelang naar de vaccinatiestraten. We doen volgens mij ook maar allemaal want onszelf het beste uitkomt.

Ik lees ook hier veel reacties van mensen die ook alleen vanuit hun eigen standpunt redeneren. Zo lees ik dat we 'de dood tot een bepaalde hoogte maar moeten accepteren'. Ja, makkelijk praten als je zelf niet 80+ bent of niet in tot de risicogroep behoort.

Ik hoor veel kritiek over dat we onze vrijheden verliezen, maar bepalen over leven of dood als het gaat over anderen hebben we geen problemen mee. Ik vind dat zo krom.



De dood hoort bij het leven. Dat hele idee van de maakbare samenleving waarin je alles maar oplost met wetten en regels is zo naïef.
Iedereen kan in hele grote mate zelf bepalen welke risico's je neemt in het leven. Dat geldt ook voor dit virus.

Hoeveel vrijheden moeten we dan maar opgeven voor een virus met een IFR die vergelijkbaar is met griep? Dit is inmiddels een pure angstpandemie geworden waar de ratio heel ver weg is.

 

+5/-2

open/sluit de onderstaande quote:

eindhovian schreef op 12 november 2021 om 13:14:

open/sluit de onderstaande quote:

mar88vdv schreef op 12 november 2021 om 12:15:

Behalve natuurlijk als die variant ineens een stuk dodelijker is, dan is er ineens paniek rent iedereen weer vanuit eigenbelang naar de vaccinatiestraten. We doen volgens mij ook maar allemaal want onszelf het beste uitkomt.

Ik lees ook hier veel reacties van mensen die ook alleen vanuit hun eigen standpunt redeneren. Zo lees ik dat we 'de dood tot een bepaalde hoogte maar moeten accepteren'. Ja, makkelijk praten als je zelf niet 80+ bent of niet in tot de risicogroep behoort.

Ik hoor veel kritiek over dat we onze vrijheden verliezen, maar bepalen over leven of dood als het gaat over anderen hebben we geen problemen mee. Ik vind dat zo krom.



De dood accepteren tot een bepaalde hoogte kunnen we ook bij een zwaar griepseizoen met 9.000 doden. Corona zou met de huidige vaccinatiegraad niet veel erger kunnen zijn dan een zwaar griepseizoen qua ernst volgens de experts. Maar schijnbaar mag je niet sterven aan corona maar wel aan de griep. Ik zeg daarmee niet dat we maar niks moeten doen, maar je kunt niet 17 miljoen mensen blijven opsluiten voor een ziekte die qua ernst ondertussen redelijk vergelijkbaar zou zijn met griep. Ik heb het vermoeden dat we na bijna 2 jaar horrorverhalen in de media niet meer realistisch naar corona kunnen kijken.



Aldus iemand die zich registreert op een voetbalforum om alleen over corona te discussiëren :verlegen

 

+3/-1

Hij heeft anders volkomen gelijk. De angstmodus regeert .we komen hier nooit meer uit, dat is wel duidelijk.

 

+5/-3

Tju, had veel zin in Sturm Graz. Dan maar (alleen) voor de tilleviezie 😫

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

eindhovian schreef op 12 november 2021 om 13:14:

De dood accepteren tot een bepaalde hoogte kunnen we ook bij een zwaar griepseizoen met 9.000 doden.


Volgens mij is die stelling aan alle kanten onjuist.
1. Stug vasthouden aan 9.000 doden (in het ergste jaar) terwijl het jaarlijks gemiddelde eerder tussen de 2.000 en 4.000 ligt. En dat is (nogmaals) zonder lock-downs of andere beperkende maatregelen.
2. Dat wordt helemaal niet geaccepteerd. Er wordt van alles gedaan om griepdoden te voorkomen, net zoals dat gebeurt bij sterfte door kanker, hart- en vaatziekten of andere aandoeningen.

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 12 november 2021 om 13:24:

De dood hoort bij het leven. Dat hele idee van de maakbare samenleving waarin je alles maar oplost met wetten en regels is zo naïef.
Iedereen kan in hele grote mate zelf bepalen welke risico's je neemt in het leven. Dat geldt ook voor dit virus.

Hoeveel vrijheden moeten we dan maar opgeven voor een virus met een IFR die vergelijkbaar is met griep? Dit is inmiddels een pure angstpandemie geworden waar de ratio heel ver weg is.


De dood hoort bij het leven. Ja, mooie open deur waar niemand mee oneens zal zijn. Maar wat is eigenlijk je punt? Jij hebt liever gewoon wel kankerverwekkende stoffen in je kraanwater? Of een auto waarvan spontaan een wiel los laten zodat je jezelf dood rijdt tegen een boom? Of je wil collega's verliezen omdat hun werkgever niet zorgde voor een veilige werkplek? Want tja, de dood hoort bij het leven. :dood

Iedereen kan in hele grote mate zelf bepalen welke risico's je neemt in het leven. Daar gaat het helemaal niet om. Dit gaat over de gevolgen van ieders handelen op het leven van de ander. Iemand die wat ouder is of tot de risicogroep hoort heeft ook vrijheden en die wil ook gewoon naar buiten kunnen en zijn of haar leven leven in plaats van zichzelf thuis moeten opsluiten (want het alternatief is doodgaan). Wanneer de rest van de maatschappij alleen maar met zichzelf bezig en denkt 'ach, ik loop geen risico' dan heeft dat direct invloed op hun leven.

Die hele IFR-appels-en-peren-discussie is maanden geleden allang beslecht, dus daar ga ik niet meer op in.

open/sluit de onderstaande quote:




Eens, maar het probleem is dat we ad-hoc beleid aan het bedrijven zijn. Er is geen enkele duidelijkheid, geen transparantie en men heeft geen idee of deze maatregelen afdoende werken. Zelfs als je een booster vaccin gaat uitdelen, dan weet je niet of dat wel de oplossing is.


De reden dat we ad-hoc beleid aan het bedrijven zijn is omdat niemand meer extreme maatregelen wil accepteren en dat we ook met andere zaken (geestelijke gezondheid, economie etc.) rekening moeten houden. En daarom krijg je juist halfbakken maatregelen, die niemand begrijpt en niemand accepteert. Er zijn wel een aantal zaken waar geen twijfels over zijn; vaccins beschermen en strenge maatregelen beperken besmettingen (op de korte termijn). Landen en overheden hebben ook geen middelen of maatregelen beschikbaar die altijd 100% werken.

(krijg de lay-out niet meer gefixed, te veel geknutseld met quotes :tong )

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 november 2021, 15:01:20.

 

+3/-0

"Dit gaat over de gevolgen van ieders handelen op het leven van de ander. Iemand die wat ouder is of tot de risicogroep hoort heeft ook vrijheden en die wil ook gewoon naar buiten kunnen en zijn of haar leven leven in plaats van zichzelf thuis moeten opsluiten (die hebben geen keuze)."


Precies dat is mijn bezwaar tegen mensen die zich niet laten vaccineren. Zoals Nikiforov het in zijn posts meermaals verwoord heeft: een aardig deel van de ongevaccineerden heeft antistoffen door een eerdere besmetting. En gezonde / jonge mensen zullen zelf niet het grootste risico zijn om de zorg te belasten.

Maar diegene zonder antistoffen zijn wél een grotere, belangrijkere schakel in de keten van besmettingen. Een ongevaccineerd persoon loopt gewoon een hoger risico om corona te krijgen (stukje eigen verantwoordelijkheid), maar ook een hoger risico om anderen te besmetten (stukje verantwoordelijkheid naar de samenleving).

Je kan wel heel erg focussen op het 1e stukje eigen verantwoordelijkheid, maar dat zorgt er niet ineens voor dat je je verantwoordelijkheid voor de samenleving mag ontduiken. Om als tegenargument dan maar te roepen dat de dood bij het leven hoort. Hier ga ik verder niet op in, want ik denk dat mar88vdv dat al uitstekend verwoord heeft.

 

+3/-1

De KNVB die spreekt over beleidsarmoede, zouden ze realiseren dat het ook bij hen met enige regelmaat zo te classificeren is?

Edit; klaarblijkelijke is een reactie op het nieuwsartikel op de FP hier komen te staan :huh

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 12 november 2021 om 14:30:

"Dit gaat over de gevolgen van ieders handelen op het leven van de ander. Iemand die wat ouder is of tot de risicogroep hoort heeft ook vrijheden en die wil ook gewoon naar buiten kunnen en zijn of haar leven leven in plaats van zichzelf thuis moeten opsluiten (die hebben geen keuze)."


Precies dat is mijn bezwaar tegen mensen die zich niet laten vaccineren. Zoals Nikiforov het in zijn posts meermaals verwoord heeft: een aardig deel van de ongevaccineerden heeft antistoffen door een eerdere besmetting. En gezonde / jonge mensen zullen zelf niet het grootste risico zijn om de zorg te belasten.

Maar diegene zonder antistoffen zijn wél een grotere, belangrijkere schakel in de keten van besmettingen. Een ongevaccineerd persoon loopt gewoon een hoger risico om corona te krijgen (stukje eigen verantwoordelijkheid), maar ook een hoger risico om anderen te besmetten (stukje verantwoordelijkheid naar de samenleving).

Je kan wel heel erg focussen op het 1e stukje eigen verantwoordelijkheid, maar dat zorgt er niet ineens voor dat je je verantwoordelijkheid voor de samenleving mag ontduiken. Om als tegenargument dan maar te roepen dat de dood bij het leven hoort. Hier ga ik verder niet op in, want ik denk dat mar88vdv dat al uitstekend verwoord heeft.



Allemaal valide argumenten ALS die vaccins tegen transmissie zouden beschermen. En dat doen ze niet. Er is inmiddels duidelijk aangetoond dat ook gevaccineerden besmettelijk zijn en is dusdanige mate dat ze anderen besmetten.
Daarmee is iedere onderbouwing voor 1G, 2G of 3G en die coronapas totaal weg.
Uiteindelijk komt het exact neer op wat Marcel Levi in dit interview aangeeft.
Dat en hopelijk medicijnen biedt een uitweg. Dit beleid is een schijnvertoning van epische proporties.
https://www.rd.nl/artikel/949782-marcel-levi-nederland-moet-zijn-ic-capaciteit-uitbreidenlink

Maar misschien moeten we het voorbeeld van Oostenrijk volgen en wordt het dan duidelijk. Als we in dit tempo doorgaan lopen binnen drie maanden de eerste Duitstalige bruinhemden met de rechterarm omhoog door de straten.
https://www.nu.nl/coronavirus/6167421/oostenrijk-voert-landelijke-lockdown-in-voor-ongevaccineerden.htmllink

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Soemba schreef op 12 november 2021 om 09:07:

https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1636704172link

Robert Malone is geen uitvinder van het mRNA vaccin. Is een viroloog ja, maar zijn uitspraken zijn al eens gefactchecked en daar blijft dus weinig van staan.



Fatcheckers zijn niets anders dan censuur bedrijven. Elke kritiek die er is word gedelete en mensen die het niet eens zijn met de 'wetenschap' worden zwartgemaakt. Dus dat zegt niets.

Voorbeeld van zwartmaken: (Dit gebeurt nu om de haverklap)
THIS IS HOW BIG TECH ATTACKS ANYONE THAT SPEAKS OUT‼️

♦️This is Dr Vernon Coleman's Wikipedia entry BEFORE he spoke out about covid:

Vernon Coleman (born 18 May 1946) is a former general practitioner,[1] and the author of over 100 books, including non-fiction works about human health, politics, cricket, and animal issues,[2] and a range of novels.[citation needed] He is a militant vegetarian[3] and antivivisectionist.[4][5]

https://en.wikipedia.org/wiki/Vernon_Colemanlink' target='_blank'>https://web.archive.org/web/20191005161227/https://en.wikipedia.org/wiki/Vernon_Colemanlinklink

♦️This the entry AFTER he spoke out:

Vernon Coleman (born 18 May 1946) is an English conspiracy theorist,[1][2][3] anti-vaccination activist,[4][5] AIDS denialist,[6][7] blogger and novelist who writes on topics related to human health, politics and animal issues.

Coleman's medical claims have been widely discredited and described as pseudoscientific. He was formerly a newspaper columnist and general practitioner (GP).

https://en.wikipedia.org/wiki/Vernon_Colemanlink

To find old web archives use Way Back Machine at https://web.archive.org/link

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 november 2021, 15:58:40.

 

+2/-1

Check hun website voor informatie die zij hebben vrijgegeven van onder andere Phizer.

https://www.projectveritas.com/news/link

Vraag is waarom blijft het stil bij de MSM en valt de FBI binnen bij de journalist thuis die dit werk doet.

 

+2/-1

Ik kan echt niet meer aanzien hoe mensen worden buitengesloten, tegen elkaar op worden gezet, andersdenkenden of mensen die geen vaccin willen worden weggezet als de meest verschrikkelijke mensen, hoe de zorg wordt gesloopt en hoe ondernemers selectief de nek worden omgedraaid.

Gaaf land volgens sommige mensen, niet voor mij. Ik schaam me kapot!!

STOP aub met de haat naar elkaar hier! Stop met het proberen te overtuigen van anderen van jouw mening. Laat je niet meer opstoken en laat andere mensen in hun waarde, ook als mensen anders denken dan jij. Dat recht heeft iedereen, ook jij.
Accepteer dat we allemaal anders zijn en al waren, voordat de hoge heren ons allemaal tegen elkaar op hebben gezet.

Dit gezeik stopt niet zolang we ons tegen elkaar op laten zetten en doen alsof er 2 kampen zijn. We waren altijd, en zijn dus ook nog steeds, allemaal een en hetzelfde. Richt je frustratie op de echte verantwoordelijken, niet op je buurman/buurvrouw die net zo ongewild in deze situatie zit als jij. Geef je buurman/buurvrouw, wappie of niet, weer eens gewoon wat liefde zonder hem/haar te veroordelen!

Tot slot... F*CK 2G en F*CK QR-codes. HULDE voor de zorg, onze echte redders in nood!
(En nee, ik ga met niemand in discussie. Ik hou van jullie allemaal!)

 

+6/-1

Zal wel te laat zijn om er nog iets aan te verandere..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 12 november 2021 om 07:05:

open/sluit de onderstaande quote:

We weten nog helemaal niks van de lange termijn effecten van een mrna vaccin. De bedenker(!) ervan heeft daar zelf ook twijfels over en raadt het niet aan om aan kinderen te geven



Wie is dat, wat zegt hij dan en waar kan ik die info lezen?



https://eu.newportri.com/story/opinion/letters/2021/07/02/opinion-letter-theres-evidence-covid-vaccine-not-recommended-youths/7839786002/link

Eerder werd hij al van Twitter gebanned omdat zijn mening zogenaamd 'fake news' zou zijn. Dat werd toen een grote rel want de beste man is de grondlegger hiervan. Hierna is alles weer rechtgezet door Twitter, maar het geeft ook aan hoe ver de censuur tegenwoordig gaat als je een andere mening hebt dan de overheid.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

salieman schreef op 12 november 2021 om 16:01:

Check hun website voor informatie die zij hebben vrijgegeven van onder andere Phizer.

https://www.projectveritas.com/news/link

Vraag is waarom blijft het stil bij de MSM en valt de FBI binnen bij de journalist thuis die dit werk doet.


:denk

Dit is denk ik 1 van de redenen waarom een (groot) gedeelte van de ongevaccineerden zich niet laten vaccineren. Het gemak waarmee ongevaccineerden dit soort onzin geloven. Ongelooflijk. Een (slecht opgenomen) videofilmpje van een of andere (plotseling) verheven persoon, een screenshot van een email, een twitter bericht etc. Waarbij de context vaak afwezig is.
Een goed (Nederlands - ipv pro-Trump Amerikaans) voorbeeld is een videofilmpje van een directeur van 1 ziekenhuis in Limburg die aangeeft dat in haar ziekenhuis er meer gevaccineerden op de IC liggen dan ongevaccineerden. Je ziet dan meteen complotwappies (ja wappies) die meteen concluderen dat in heel Nederland de gevaccineerden het grootste gedeelte van alle IC bedden in beslag nemen.

Een ander goed voorbeeld was een paar dagen geleden op TV: de begeleidster van zanger Tony Scott zei dat ze afgelopen jaar vanwege Tony Scott best vaak in het ziekenhuis was en het er maar rustig vond en niet zo druk als .Wat bleek, die Tony Scott had MS en ze kwam uberhaupt nooit op de IC afdeling, laat staan het afgeschermde corona gedeelte van het ziekenhuis. De conclusies die complotwappies (ja wappies) trekken op basis van iets wat ze zien, horen of lezen, is echt stuitend.

Het gemak waarmee ongevaccineerden/andersdenkenden deze conclusies trekken vind ik echt ongelooflijk. Wat mij betreft moet de regering zich echt meer gaan richten op het debunken van dit soort onzin: alhoewel de regering redelijk veel data laat zien, moeten ze echt veel vaker dit soort bullshit de kop indrukken door met veel betere en duidelijke data te komen. Dat is ook mijn kritiek op de regering: ze doen echt te weinig tegen het verspreiden van nep nieuw en nep feiten.

open/sluit de onderstaande quote:

Remigio schreef op 12 november 2021 om 16:57:
https://eu.newportri.com/story/opinion/letters/2021/07/02/opinion-letter-theres-evidence-covid-vaccine-not-recommended-youths/7839786002/link

Eerder werd hij al van Twitter gebanned omdat zijn mening zogenaamd 'fake news' zou zijn. Dat werd toen een grote rel want de beste man is de grondlegger hiervan. Hierna is alles weer rechtgezet door Twitter, maar het geeft ook aan hoe ver de censuur tegenwoordig gaat als je een andere mening hebt dan de overheid.


Ik neem aan dat je het over Robert Malone hebt? Hij is niet de uitvinder van de mRNA vaccins (wat wappies trouwens wel beweren...) maar heeft het in de jaren 90 (ja 30 jaar geleden... :denk ) wel onderzocht en toegepast op muizen. En heeft dus ook bijgedragen aan het onderzoek naar mRNA. Maar dat is dus al weer een hele tijd geleden. Zoals bij elk medicijn, elke operatie, elke medische handeling verbetert dit zich elk jaar. Zo ook bij mRNA vaccins. En al helemaal over een tijdspanne van 30 jaar....

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 november 2021, 17:21:12.

 

+3/-0

Deze normale topic is gesloten en bestaat uit 171 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 167 168 169 170 171

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona