Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Het zal op de laatste week aankomen qua transfers. Benieuwd naar het effect van de nieuwe spelers op de ingespeeldheid van het team.
Ik verwacht nog wel het vertrek van Boscagli.

Van Ewijk - Itakura - Nagalo - Zalewski

Zou het zoiets worden, onze verdediging van begin september? Of komen er verrassingen / spelers die nog niet prominent in de media met PSV in verband zijn gebracht?

 

+1/-0

Als PSV Mauro, Flamingo en Ledezma als verdedigers ziet en Obispo, Dest en ook Oppegård nog op de lijst staan verwacht ik 2 nieuwe aankopen eerder dan 4. Dat is tenzij er iemand vertrekt uiteraard. Misschien ook een korte huur/verhuur combo erbij.

 

+1/-0

Nu wordt er een keer een bod geaccepteerd maar weet de speler niet of hij wel naar PSV wil, dat is weer wat nieuws. Als je Pools international bent en 33 wedstrijden bij Roma hebt gespeeld zou je bij ons niet misstaan volgens mij. Maar wil Zalewski Rome wel verlaten voor de bruisende stad Eindhoven is de vraag?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Peejay schreef op 23 augustus 2024 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 23 augustus 2024 om 10:02:

Napoli heeft zich gemeld voor Jerdy Schouten. Openingsbod van 20 miljoen Euro.



Ik denk dat PSV pas gaat nadenken bij 50-60 miljoen, wanneer Napoli dit biedt.
Wanneer PSG komt, nog ff 30 miljoen erbij doen vanwege het slinkse gedoe van PSG met Bayern om Simons nog maar een jaar te verhuren en volgend jaar voor 90 miljoen te verkopen, zodat PSV niets vangt.



Pas gaat nadenken...recordtransfer van PSV is wat, 35 miljoen? Een club als PSV kan zich niet veroorloven om nee te zeggen tegen zo'n bedrag. Dat een Enzo Fernandez het dubbele opbrengt is helaas zo in de voetballerij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 25 augustus 2024 om 12:03:


Van Ewijk - Itakura - Nagalo - Zalewski

Zou het zoiets worden, onze verdediging van begin september? Of komen er verrassingen / spelers die nog niet prominent in de media met PSV in verband zijn gebracht?



Dit zou wel echt om te huilen zijn. Daar sta je dan begin september met een geheel nieuwe verdediging.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:


Dit zou wel echt om te huilen zijn. Daar sta je dan begin september met een geheel nieuwe verdediging.



Niet fijn maar om nu de moeilijkere wedstrijden in te gaan met Oppegard, ledezma Flamengo en Dams lijkt me ook niet wenselijk. Met alle respect voor die jongens want ze doen het best aardig, maar niet meer dan dat. Waarbij ik denk dat Flamengo tussen drie andere goede spelers zich wel in de basis kan spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 25 augustus 2024 om 13:31:

Nu wordt er een keer een bod geaccepteerd maar weet de speler niet of hij wel naar PSV wil, dat is weer wat nieuws. Als je Pools international bent en 33 wedstrijden bij Roma hebt gespeeld zou je bij ons niet misstaan volgens mij. Maar wil Zalewski Rome wel verlaten voor de bruisende stad Eindhoven is de vraag?



Denk dat je eerder kan afvragen, wil hij de Serie A inruilen voor de Eredivisie waar je regelmatig je best niet hoeft te doen om te winnen. Ligt vooral aan welk uitdaging deze speler zoekt.

 

+1/-0

Of hij wil aan spelen toe komen en een stap maken naar een club die Europees op het hoogste niveau speelt en waar hij weer in beeld kan komen bij andere clubs.

We gaan het zien. Komende week moet het wel zo'n beetje los gaan.

 

+1/-0

Zo, is het al dringen geblazen bij de medische keuringen vandaag?

 

+1/-0

Men houdt het goed stil. Zelfs Rik Elfrink komt met weinig nieuws.

De "behind the scenes" foto's van spelers op de luchthaven of voor de deur bij de medische keuring zijn vaak wel het leukste.

 

+1/-0

Zelfs Elfrink? Elfrink lijkt me de spreekbuis van Stewart/Brands.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 26 augustus 2024 om 12:39:

Zelfs Elfrink? Elfrink lijkt me de spreekbuis van Stewart/Brands.



Ik vind inderdaad dat hij met weinig "echt" nieuws komt. Het zijn vaak geruchten die door andere insiders in de wereld zijn gebracht. Daar reageert hij dan bevestigend of ontkennend op.

Dit bericht is gewijzigd op 26 augustus 2024, 13:25:43.

 

+1/-0

Ik begin nu toch beetje het gevoel te krijgen dat Psv veel te hoog heeft ingezet met spelers die achteraf niet haalbaar zijn.
Ik had er vertrouwen in en dacht zijn een paar goeie onderweg.
Ze zijn nu volgens mij met 3 en 4de keus bezig en dat wordt al moeilijk.
Je kan wel spelers willen van topclubs in Europa of iig spelers in competities waar ze miljoenen salaris verdienen.
Maar dan kom je net als Ajax paar jaar geleden salarissen aan het betalen van 5 miljoen per jaar..zoals berghuis.. Bergwijn.. Tadic etc.
Het is nu keer gelukt met Schouten maar waarom zou een braziliaan die 10 miljoen per jaar verdient naar psv komen of een pool die international is en bij As Roma speelt naar Psv willen komen?
Dat je een soort speler als buitenkansje pakt op laatste dag dat transfermarkt sluit zoals toen Mario gotze.. kan ik me inkomen maar een club als Psv zal ook gewoon 'onbekende' spelers moeten scouten.

 

+1/-0

Als zelfs zoveelste keus van Ewijk al een moeilijk verhaal wordt, begin ik me toch enigszins zorgen te maken🤔

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 26 augustus 2024 om 13:31:

Ik begin nu toch beetje het gevoel te krijgen dat Psv veel te hoog heeft ingezet met spelers die achteraf niet haalbaar zijn.
Ik had er vertrouwen in en dacht zijn een paar goeie onderweg.
Ze zijn nu volgens mij met 3 en 4de keus bezig en dat wordt al moeilijk.
Je kan wel spelers willen van topclubs in Europa of iig spelers in competities waar ze miljoenen salaris verdienen.
Maar dan kom je net als Ajax paar jaar geleden salarissen aan het betalen van 5 miljoen per jaar..zoals berghuis.. Bergwijn.. Tadic etc.
Het is nu keer gelukt met Schouten maar waarom zou een braziliaan die 10 miljoen per jaar verdient naar psv komen of een pool die international is en bij As Roma speelt naar Psv willen komen?
Dat je een soort speler als buitenkansje pakt op laatste dag dat transfermarkt sluit zoals toen Mario gotze.. kan ik me inkomen maar een club als Psv zal ook gewoon 'onbekende' spelers moeten scouten.




Zou toch prachtig zijn als PSV met Doekhi en van Ewijk komt aanzetten? Scouting mag zichzelf dan een koud biertje inschenken. Twee jongens die je voor 50% minder een jaar of zo geleden ook had kunnen halen.

Op zich niet zo gek dat PSV in eerste instantie naar NL spelers wil
Kijken en/of bekender spelers die buiten de boot vallen,etc maar veel interessante / minder bekende spelers die een bepaald niveau halen zijn er de laatste jaren niet geweest. De Hankos van deze wereld. Toch opmerkelijk / jammer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 26 augustus 2024 om 13:31:

Ik begin nu toch beetje het gevoel te krijgen dat Psv veel te hoog heeft ingezet met spelers die achteraf niet haalbaar zijn.
Ik had er vertrouwen in en dacht zijn een paar goeie onderweg.
Ze zijn nu volgens mij met 3 en 4de keus bezig en dat wordt al moeilijk.
Je kan wel spelers willen van topclubs in Europa of iig spelers in competities waar ze miljoenen salaris verdienen.
Maar dan kom je net als Ajax paar jaar geleden salarissen aan het betalen van 5 miljoen per jaar..zoals berghuis.. Bergwijn.. Tadic etc.
Het is nu keer gelukt met Schouten maar waarom zou een braziliaan die 10 miljoen per jaar verdient naar psv komen of een pool die international is en bij As Roma speelt naar Psv willen komen?
Dat je een soort speler als buitenkansje pakt op laatste dag dat transfermarkt sluit zoals toen Mario gotze.. kan ik me inkomen maar een club als Psv zal ook gewoon 'onbekende' spelers moeten scouten.



Oprechte vraag; heb jij een redelijk beeld van de dag-tot-dag werkzaamheden van MT-leden?

Zo nee; hoe denk je dat het werk van een TD er ongeveer uit ziet? Hoe ziet volgens jou een proces eruit van het het absolute beginpunt tot een handtekening?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Barman schreef op 26 augustus 2024 om 14:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 26 augustus 2024 om 13:31:

Ik begin nu toch beetje het gevoel te krijgen dat Psv veel te hoog heeft ingezet met spelers die achteraf niet haalbaar zijn.
Ik had er vertrouwen in en dacht zijn een paar goeie onderweg.
Ze zijn nu volgens mij met 3 en 4de keus bezig en dat wordt al moeilijk.
Je kan wel spelers willen van topclubs in Europa of iig spelers in competities waar ze miljoenen salaris verdienen.
Maar dan kom je net als Ajax paar jaar geleden salarissen aan het betalen van 5 miljoen per jaar..zoals berghuis.. Bergwijn.. Tadic etc.
Het is nu keer gelukt met Schouten maar waarom zou een braziliaan die 10 miljoen per jaar verdient naar psv komen of een pool die international is en bij As Roma speelt naar Psv willen komen?
Dat je een soort speler als buitenkansje pakt op laatste dag dat transfermarkt sluit zoals toen Mario gotze.. kan ik me inkomen maar een club als Psv zal ook gewoon 'onbekende' spelers moeten scouten.



Oprechte vraag; heb jij een redelijk beeld van de dag-tot-dag werkzaamheden van MT-leden?

Zo nee; hoe denk je dat het werk van een TD er ongeveer uit ziet? Hoe ziet volgens jou een proces eruit van het het absolute beginpunt tot een handtekening?


Het zal best wel moeilijk zijn in deze tijd met een losgeslagen voetbalwereld en als Psv zijnde om goede spelers aan te trekken die een meerwaarde zijn.
En door de transferzomer van vorig jaar krijgt Stewart alle krediet van mij.
Maar ik blijf erbij dat een club als Psv ook beter moet kunnen scouten door spelers eerder te halen en beter een oog voor talent te hebben.
Wij zijn niet de club om elk jaar spelers van 10 tot 15 miljoen te contracteren met miljoenen salarissen.
Er is in mijn ogen nog veel meer voordeel te halen door spelers eerder te scouten en verhuur ze dan 1 of 2 jaar als ze niet meteen goed genoeg zijn.
Maar ik hoop dat we deze week verrast worden want met de juiste nieuwe spelers heeft Psv alles in zich om weer kampioen te word of 2de dit seizoen met alle positieve financiële consequenties tot gevolg.

 

+1/-0

Itakura komt dus ook niet:
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/53495/M%C3%B6nchengladbach-laat-Itakura-niet-meer-gaanlink

Het zou wel zeer treurig zijn als men nu met een Doekhi komt aanzetten. Ik hoop toch nog steeds op wat beters.

 

+1/-0

We kunnen pas op 3 September de balans opmaken, maar je kunt nu toch wel al concluderen dat het een mislukking is. Daar heb je geen inkijk achter de schermen voor nodig. We spelen nu paniekvoetbal, dat is duidelijk(leg me anders uit waarom je tot de laatste week wil wachten om nog 3 spelers te halen).

De verdediging is al jaren de zwakke schakel. We wisten al voor het EK dat we vers bloed nodig hadden. Zeker met het aandeel aflopende contracten. Om dan vol te hopen op vd Berg is naïef gebleken, en we hadden blijkbaar bar weinig opties erachter om door te schakelen. Een misrekening omdat (naar het nu blijkt) de alternatieven basisspeler zijn, en die week je niet los 4 dagen voor het einde van de transferperiode. Dat lange wachten werkt goed bij overbodige spelers, maar probeer nu nog maar een basisspeler los te weken.

Positief vind ik het dat we mikten op een hoger niveau, echter hebben we daar niet de portemonnee voor willen trekken, en hadden we te weinig alternatieven achter de hand. Daarnaast kan je je vraagtekens zetten bij het contractbeleid. Blij dat we niet meer eeuwig verlengen van middelmaat, maar nu slaan we wellicht iets teveel door met de verschillende contracten van basisspelers die in 2025 aflopen. Maar dat is voor mij meer bijzaak.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 augustus 2024, 18:59:09.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25